دانلود رایگان نسخه 2 بازی اکشن و محبوب آی جی آی IGI 2 Covert Strike 2
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
دانلود رایگان نسخه 2 بازی اکشن و محبوب آی جی آی IGI 2 Covert Strike 2
  • بازدید : (2253)

IGI مخفف کلمه I’m Going In و نام بازی محبوبی است که بی شک همه طرفداران سبک اکشن با این بازی آشنایی دارند. نسخه 1 این بازی که محبوبیت بی نظیری را در بین گیمرها کسب کرد، با حجم کم نیز دارای گرافیک قابل قبولی بود، حال نسخه 2 نیز بسیار قابل تر از نسخه 1 ظاهر شده، و درعین کم حجم بودن، جزو بازی های کاربرپسند است. بازی IGI2 نوعی طراحی شده است که باید برای کسب امتیاز و قدرت یافتن از دقت و هوش استفاده کنید، به عبارتی تنها با جنگ و جدال کاری از پیش نخواهید برد. بازی دارای بیش از 19 منطقه است و در سه قاره اتفاق می افتد و دارای صحنه های درگیری زیباییست که باعث هیجان بخشیدن بیشتر به بازی خواهد شد. بیش از 30 اسلحه متنوع برای استفاده در بازی وجود دارد که با کسب امتیاز اجازه دسترسی به اسلحه های قوی تر را خواهید داشت. مأموریت شما این است که یک تنه به طور مخفیانه وارد پایگاه دشمن شوید و مهمات و افراد آن را بررسی کنید و سپس اقدام به نابودسازی آنها کنید. امکاناتی همچون دوربین دید در شب، لپ تاپ و اطلاعات ماهواره ای و سیستم هوشمند با زنگ هشدار و … در انجام مأموریت ها به کمک شما خواهند آمد. دشمنان از هوشی مصنوعی بسیار قوی برخوردار هستند که باعث شده است تا بازی به سمت واقعیت سوق پیدا کند. لازم به ذکر است نسخه پرتابل و بدون نیاز به نصب این بازی را برای شما عزیزان آماده کرده ایم که حجم آن از یک گیگابایت به 180 مگابایت کاهش یافته است. هم اکنون این بازی زیبا و محبوب را از سایت ایرانیان دانلود به طور رایگان دریافت کنید.

 

تصاویری از محیط بازی:

IGI2 Covert Strike 2 ScreenShot 1

IGI2 Covert Strike 2 ScreenShot 2

IGI2 Covert Strike 2 ScreenShot 3

حداقل سیستم موردنیاز:

OS: Microsoft Windows XP, Windows Vista, Windows 7
Cpu: Pentium 3 @ 700 MHz
Ram: 128 MB
Video Cards: 32 MB
DirectX: Microsoft DirectX 9.0c
Hard Drive: 1 GB Free

روش تعمیر فایل فشرده:

اگر در هنگام Extract بازی از فایل فشرده rar با اخطار خراب بودن فایل فشرده مواجه شدید, بدانید که این اخطار مربوط به خراب بودن فایل فشرده ای که ما برایتان قرار داده ایم نیست زیرا این فایل چندین بار تست میگردد و سپس بر روی سرور سایت برای دانلود قرار میگیرد و دلیل آن توقف های موقتی است که شما در هنگام دانلود انجام داده اید می باشد. البته نیازی نیست که از این بابت نگران شوید زیرا تیمشجاع دانلود بازی را به گونه ای فشرده سازی کرده که امکان بازیابی آن وجود داشته باشد. کافیست که در نرم افزار Winrar در تب Tools گزینه ی Repair archive را انتخاب کنید و سپس منتظر بمانید تا عملیات تعمیر فایل فشرده به اتمام برسد پس از آن یک فایل فشرده جدید در کنار فایل فشرده خراب ساخته می شود که می توانید بدون مشکل بازی را از آن خارج نمایید.



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: